ADVERTEREN OP LINKEDIN

Benieuwd naar LinkedIn advertising?

Wil je meer uit je LinkedIn profiel halen dan alleen je oude studiegootjes feliciteren met een jubileum? SocialLane helpt graag om het professionele account van jouw bedrijf een boost te geven! 

Voor iedereen is het van belang om een netwerk op te bouwen en te onderhouden. Maar daarnaast kan je LinkedIn ook inzetten om interessante vakgerichte content en discussies in groepen plaatsen. 

Wil je graag hulp met LinkedIn adverteren?

SocialLane helpt je jouw doel behalen!

Waarom zou ik LinkedIn advertising in moeten zetten?

  • Om zichtbaar te zijn bij het grootste zakelijke netwerk ter wereld

  • Om een boost te geven aan jouw werkgeversimago

  • Om gemakkelijk en snel aankondigingen te delen over jouw bedrijf

Adverteren op LinkedIn

Op LinkedIn zijn er verschillende opties om voor te adverteren: 1. gesponsoorde content 2. Tekstadvertenties 3. Vacatures 4. Gesponsorde InMail   Welke optie je gebruikt, ligt aan de doelstelling die je met een advertentie wilt behalen. Hieronder vier type marketingdoelstellingen die je kunt behalen met LinkedIn advertenties.

Gesponsoorde content 

De gesponsoorde content kan bestaan uit een artikel, 1 afbeelding (of meerdere in een carrousel) of video. Dit type gesponsoorde content kan je inzetten bij de doelstellingen: verhogen van interactie met doelgroep, creeeren van een relatie of het aantrekken van nieuwe leads.

Tekstadvertenties

Dit type advertenties zijn vooral korte advertenties in de rechterzijde van je tijdlijn. Deze advertenties kun je het best inzetten als je traffic naar je website wilt genereren en meer leads wilt. Let op! Voor de advertenties betaal je alleen als deze werken – per klik.

Vacatures

Sinds enige tijd is het ook mogelijk vacatures uit te zetten via LinkedIn. Wij hoeven je natuurlijk niet uit te leggen voor welke doelstelling deze bedoelt is.Deze komen langs in een speciale feed in je tijdlijn de ‘voor u aanbevolen vacatures’ of in de ‘vacature’ omgeving. Let op! Vacature advertenties kunnen wel erg hoge cpc hebben.   

Gesponsorde InMail

Via de InMail kun je persoonlijke berichten naar personen sturen die belangrijk zijn voor jouw bedrijf. Stuur verschillende InMails zodat je kunt meten welke aanpak het beste effect heeft bij de doelgroep. Met een InMail heb je de grootste kans op conversies.

Wil je meer hulp bij het adverteren op LinkedIn? Geen paniek, onze experts helpen je. Ga naar onze website en neem contact met ons op.