Facebook heeft 1,4 miljard actieve gebruikers..
..waarvan 9,2 miljoen Nederlanders.
1. Je vergroot je merkbekendheid, bereik van je pagina posts en je fanbase
2. Je kan leads genereren via gerichte leadadvertenties
3. Je kan meer traffic (bezoekers) uit je Facebook pagina genereren naar je website
4. Je kan events promoten voor een gerichte doelgroep
5. Je kan Facebook gebruiken voor remarketing
Je bent er vast wel een keer mee in aanraking gekomen. Je zoekt nieuwe kleding via Google, gaat naar de pagina maar besluit toch je koop uit te stellen. Vervolgens open je je Facebook tijdlijn wat vol staat met advertenties over dat kledingstuk wat je wilde kopen. Dit is een perfect voorbeeld van remarketing. Remarketing is de perfect manier van adverteren om een specifieke doelgroep te bereiken. Voordeel van remarketing? Als je je remarketing goed instelt, zullen conversies (verkopen of andere doelstellingen) aanzienlijk hoger uitvallen.
Meer weten over Facebook advertising of heb je onze expertise nodig?
Neem vandaag nog contact met ons op via onze website.