SocialLane helpt je jouw doel behalen!
Waarom zou ik LinkedIn advertising in moeten zetten?
Adverteren op LinkedIn
Op LinkedIn zijn er verschillende opties om voor te adverteren: 1. gesponsoorde content 2. Tekstadvertenties 3. Vacatures 4. Gesponsorde InMail Welke optie je gebruikt, ligt aan de doelstelling die je met een advertentie wilt behalen. Hieronder vier type marketingdoelstellingen die je kunt behalen met LinkedIn advertenties.
Gesponsoorde content
De gesponsoorde content kan bestaan uit een artikel, 1 afbeelding (of meerdere in een carrousel) of video. Dit type gesponsoorde content kan je inzetten bij de doelstellingen: verhogen van interactie met doelgroep, creeeren van een relatie of het aantrekken van nieuwe leads.
Tekstadvertenties
Dit type advertenties zijn vooral korte advertenties in de rechterzijde van je tijdlijn. Deze advertenties kun je het best inzetten als je traffic naar je website wilt genereren en meer leads wilt. Let op! Voor de advertenties betaal je alleen als deze werken – per klik.
Vacatures
Sinds enige tijd is het ook mogelijk vacatures uit te zetten via LinkedIn. Wij hoeven je natuurlijk niet uit te leggen voor welke doelstelling deze bedoelt is.Deze komen langs in een speciale feed in je tijdlijn de ‘voor u aanbevolen vacatures’ of in de ‘vacature’ omgeving. Let op! Vacature advertenties kunnen wel erg hoge cpc hebben.
Gesponsorde InMail
Via de InMail kun je persoonlijke berichten naar personen sturen die belangrijk zijn voor jouw bedrijf. Stuur verschillende InMails zodat je kunt meten welke aanpak het beste effect heeft bij de doelgroep. Met een InMail heb je de grootste kans op conversies.
Wil je meer hulp bij het adverteren op LinkedIn? Geen paniek, onze experts helpen je. Ga naar onze website en neem contact met ons op.